Založ si blog

(79) Ženy a muži.

Každý, kto pracuje na miestach kde sú spolu ženy a muži, si musí všimnúť že ženy často odchádzajú vykonať svoje telesné potreby v pároch; muži za tým účelom odchádzajú jednotlivo. V zmiešanej spoločnosti človek často počuje sťažnosti žien o tom ako ich muži vedia sedieť na záchodoch „celé hodiny“. Keď pred mnohými rokmi Rusko predstavovalo svetu ich novopostavené ubytovanie pre atlétov na zimnej olympiáde celý atletický svet sa rozosmial: záchody v tých budovách boli spojené, vždy dva a dva záchody spolu, s misami vedľa seba. Je možné že tie budovy boli navrhnuté architektkami, pre ktorých také niečo sa zdalo byť prirodzené a moderné. Moderné kúpeľne spojené so záchodmi hádam tiež apelujú na želania žien, kde manželia, alebo iní členovia rodiny ba snáď aj návštevníci, zdieľajú jednu a tú istú miestnosť: „ty si čudný, ja si po obede čistím zuby a ty si vyprázdňuješ črevá, čo je na tom zvláštneho; a musíš pritom tak strašne zapáchať?

Z akéhosi dôvodu to vyprázdňovanie si čriev je pre mužov čas kedy sa môžu cez deň zastaviť, zamyslieť a pokiaľ možno nerušene venovať svojmu telu a zažívaniu. A z akéhosi dôvodu to vyprázdňovanie si čriev je pre ženy zámienkou na bujarú veselicu a vzájomnú výmenu názorov na rôzne činnosti ich telesných orgánov.

(78) Pravda pravdúca.

26.09.2023

Vo vzdialenej krajine mi žije vzdialený synovec. S jeho dávno zosnulým otcom, mojim bratancom, sme bývali dobrí kamaráti. Tento synovec, s ktorým som sa nikdy osobne nestretol, ma objavil v korešpondencii jeho otca, našiel ma na internete a už hádam desať rokov si dopisujeme. Spočiatku som mu posielal fotografie a moje spomienky na jeho otca, v posledných rokoch si píšeme o [...]

(77) Rady do života.

25.09.2023

Máme so ženou štyri deti a už aj niekoľko vnúčat. Obaja sme mali dobrú pracovnú kariéru a už sme aj pár rokov na penzii. Obaja sme chodili do škôl v ktorých náboženstvo bývalo jedným z povinných predmetov. Ja osobne som nemal ten predmet bohvieako rád a keď zrazu zmizol mi vôbec nechýbal. Moja Rodina nebola nábožná, do kostola sa chodievalo – ak vôbec – iba [...]

(76) Vďaka.

15.06.2023

Prišiel som na medzinárodné letisko dobrú hodinu pred odletom, preliezol cez všetky prekážky až nakoniec som sa dostal do priestoru na čakanie. Až tam som objavil že moje lietadlo mešká asi dve hodiny… Poprechádzal som sa po hale až napokon som sa posadil na jedno z mála prázdnych miest. Okolo sedeli ľudia z mnohých končín sveta a v rôznych štádiach čakania, od [...]

fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 08:40

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

karol3

Detstvo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 83
Celková čítanosť: 350976x
Priemerná čítanosť článkov: 4229x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy